Najczęściej zadawane pytania:
1. Kto może być uczestnikiem akcji Bonus?

Uczestnikami Akcji mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające: pełną zdolność do czynności prawnych, obywatelstwo polskie, miejsca zamieszkania na terytorium Polski.

O Bonus mogą ubiegać się nowi klienci Nest Banku, czyli osoby, które na dzień złożenia Wniosku nie posiadają i nie posiadały konta w Nest Banku oraz spełniły wszystkie warunki Akcji Bonus.

2. Co muszę zrobić, aby uzyskać Bonus?

Musisz zarejestrować się do Akcji Bonus w czasie jej trwania od 19.06.2017r. do 09.07.2017r., a następnie aktywować konto poprzez link wysłany na adres e-mail. Po zalogowaniu się do swojego profilu, otwórz konto osobiste Nest Konto, zaloguj się do bankowości online oraz wykonaj z niego transakcje kartą na kwotę min. 150zł. Promocyjny link znajdziesz w zakładce KONTO BONUS.

3. Co jeśli nie otrzymałem/am linku aktywacyjnego na podany podczas rejestracji adres e-mail?

Link aktywacyjny wysyłany jest od razu po Twojej rejestracji, ale może przyjść do Ciebie z opóźnieniem, które zależy od poczty docelowej. Jeśli nie otrzymasz tego samego dnia od nas linku aktywacyjnego, skontaktuj się z nami mailowo.
Wyślij wiadomość na adres: bonus@ebrokerpartner.pl
W tytule maila napisz PILNE - BRAK LINKU AKTYWACYJNEGO.
Pozwoli nam to w pierwszej kolejności udzielić Ci odpowiedzi.

4. Ile mam czasu na spełnienie warunków otrzymania Bonusu?

Na spełnienie warunków (zalogowanie do bankowości online oraz wykonanie transakcji kartą na min 150zł) masz czas do 31.08.2017.

5. Jeśli złoże wniosek o Nest Konto 30 czerwca, a umowę podpiszę w lipcu, czy otrzymam Bonus?

Tak. Jeśli spełnisz warunki otrzymania Bonusu do 31.08.2017, Bonus zostanie Ci przyznany.

6. Jak mogę uzyskać dodatkową Premię?

Polecając konto osobiste NEST BANK za pomocą dedykowanego linku znajdującego się w zakładce PROGRAM POLECAJĄCY.
Wysokość dodatkowej Premii to 50zł. Każdy uczestnik akcji Bonus może otrzymać dodatkową Premię za maksymalnie 5 założonych kont, których warunki otrzymania Bonusu zostały spełnione.

7. W jaki sposób mogę polecać innym Akcje Bonus?

Musisz zalogować się do swojego profilu w Akcji Bonus, a następnie przejść do zakładki "Program polecający", gdzie znajduje się Twój indywidualny link polecający. Prześlij go osobie zainteresowanej wzięciem udziału w Akcji Bonus. Gdy osoba ta otworzy Nest Konto i spełni warunki otrzymania Bonusu, zostanie przyznana Ci dodatkowa Premia w wysokości 50zł.

8. Czy mogę polecić więcej niż 5 kont NEST BANK?

Tak, możesz polecić więcej niż 5, jednakże dodatkowa Premia zostanie przyznana za 5 założonych kont, które spełnią warunki otrzymania BONUSU, dlatego polecaj taką ilość, za którą otrzymasz premie.

9. Czy osoby, które otworzyły Nest Konto z mojego polecenia, mogą również polecać konto innym i otrzymać Premię?

Tak. Osoby, które otworzyły Nest Konto z Twojego polecenia mogą polecać konto innym i otrzymać Premię. Pamiętaj, że dodatkowa Premia za polecenie zostanie przyznana, gdy zarówno Ty jak i osoby którym polecisz Nest Konto, spełnią warunki otrzymania Bonusu, czyli wykonają transakcje kartą na min 150zł i zalogują się do bankowości online do 31.08.2017.

10. Czy mogę polecać Nest Konto, gdy jeszcze nie spełniłem warunku naliczenia Bonus?

Tak możesz polecać Nest Konto innym, gdy nie spełniłeś jeszcze warunku naliczenia Bonusu. Masz czas do 31.08.2017 roku na wykonanie transakcji kartą na min. 150zł i zalogowanie się do bankowości online. Pamiętaj jednak, że dodatkową Prowizję za polecenie otrzymasz, gdy sam spełnisz warunki naliczenia Bonusu.

11. Czy muszę odprowadzić podatek od otrzymanego Bonusu oraz Premii?

Nie, wartość Bonusu oraz Premii w Akcji Bonus jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust.1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. 1991 nr 80 poz.350 z późn. zm.).

12. Co muszę zrobić, aby otrzymać Bonus oraz Premię na swoje konto?

O przyznaniu Bonusu zostaniesz poinformowany wiadomością wysłaną na adres e-mail podany podczas rejestracji do Akcji Bonus. W celu wypłacenia Bonusu, musisz zalogować się do swojego konta poprzez link podany w wiadomości w ciągu 7 dni od daty jej otrzymania, a następnie uzupełnić formularz dodatkowymi danymi tj. numer rachunku bankowego Nest Konto oraz numer PESEL.

13. Kiedy otrzymam Bonus oraz Premię?

Bonus oraz Premia zostanie Ci wypłacona najpóźniej do dnia 30.09.2017r.

14. Jak zgłosić reklamację na nieprzyznany Bonus oraz Premię?

Reklamację należy składać drogą elektroniczną na adres: bonus@ebrokerpartner.pl . Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy o Nest Konto oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Konta przez Uczestnika w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

15. Czy mogę sprawdzić ilość poleconych wniosków o NEST KONTO.

Tak, proszę napisać na nasz adres mailowy: kontakt@ebrokerpartner.pl
Postaramy się możliwie najszybciej zweryfikować ilość otwartych kont z polecenia.

16. Jeśli założę konto podając inny adres e-mail to czy wciąż będę mógł/a wziąć udział w promocji?

Tak, najważniejsze, aby konto zostało założone w ramach akcji BONUS po zarejestrowaniu do promocji.

17. Witam podczas zakładania konta w ramach promocji nie zaznaczyłem zgód marketingowych (na przetwarzanie danych osobowych i wysyłania informacji handlowych droga elektroniczną) co można w tej sytuacji zrobić aby móc wziąć udział w promocji.

Proszę potwierdzić zgody podczas kontaktu banku drogą telefoniczną, lub skontaktować się z bankiem i wyrazić takie zgody.

18. Zalogowałem/am się do serwisu internetowego, ale jeszcze nie spełniłem ostatniego warunku, czyli nie wydałem 150 zł. Czy jeśli teraz polecę konto i ta osoba spełni wszystkie warunki promocji, a ja do 31.08.2017 spełnię warunki, to czy premia za polecenie w wysokości 50 zł zostanie mi wypłacona?

Tak zostanie wypłacona, a osoba, która otworzyła konto z polecenia otrzyma 75zł.
Nie trzeba czekać, aż się spełni warunki by móc polecać konto. Najważniejsze, aby na dzień 31 sierpnia wszystkie warunki były spełnione na założonych kontach.